Klant AG Insurance | Genodigden 4400 | Gelegenheid Beurzen en congressen
Lees het verhaal achter dit evenementVia een evenement willen we medewerkers van AG Insurance vertrouwd maken met nieuwe technologieën en hen aantonen dat digitalisering tot heel wat nieuwe opportuniteiten kan leiden.
Hans De Cuyper, CEO AG InsuranceTo The Point Events vertaalde de vraag van AG Insurance naar een Digital Week met als slagzin ‘Embrace Digital’. We dompelden de werknemers onder in een digitaal bad waardoor ze de digitale manier van werken als een
positieve, nieuwe stap zien binnen de onderneming.
Inspirerende keynote-sprekers, diverse motiverende workshops en interactieve experiences openden de geest, zodat iedereen de digitalisering kon opsnuiven.
To The Point Events vertaalde de vraag van AG Insurance naar een Digital Week met als slagzin ‘Embrace Digital’. We dompelden de werknemers onder in een digitaal bad waardoor ze de digitale manier van werken als een
positieve, nieuwe stap zien binnen de onderneming.
Inspirerende keynote-sprekers, diverse motiverende workshops en interactieve experiences openden de geest, zodat iedereen de digitalisering kon opsnuiven.
De digitale ervaring ging verder dan enkel het evenement zelf. We ontwikkelden een app op maat van het evenement waarin de werknemers van AG Insurance het programma konden ontdekken en zich inschrijven voor de diverse tijdslots. Ook maakten de werknemers elkaar wegwijs in digitalisering. 300 ambassadeurs inspireerden via een foto- en videocampagne de andere werknemers om deel te nemen aan de Digital Week.
Tot slot bood de app ook de mogelijkheid om alle keynotes, workshops en experiences die je gemist had volledig te herbeleven in je eigen taal door middel van ondertitels. Door mee te investeren creëerden we samen met AG Insurance de ultieme congresapp.
In totaal creëerden we 15.000 mogelijke slots, wat neerkwam op 120 procent van de vraag. AG Insurance hoopte op 75 procent participatiegraad. Maar liefst 80 procent van de slots werden uiteindelijk ingevuld en meer als 90 procent van de werknemers nam deel aan één of meer activiteiten.
Werknemers kregen de kans om VR, drones, e-mobiles, … te beleven. En te ontdekken wat de gevolgen zijn voor verzekeringen.
Het integreren van interne opleidingen, voor en door collega’s, zorgde ervoor dat je het enthousiasme iedere dag voelde groeien
info@tothepointevents.be
Tel.: +32 11 39 70 80
To The Point Events (Corda Campus)
Kempische Steenweg 303 b21
3500 Hasselt
Bekijk de routebeschrijving.